Pazartesi, Haziran 05, 2006

Göksu Restaurant

Özellikle öğlen saatlerinde Kızılay, Sakarya civarında düzgün yemek yiyeceğiniz bir yer arıyorsanız en doğru seçim Göksu Restaurant olacaktır. Meşhur Otlangaç'ın karşısına denk düşen mekan, hızlı ve özenli servisi, lezzetli ve fahiş olmayan fiyatları ile bölge insanlarının gönlünde çoktan taht kurmuş. Öğle saatlerindeki kalabalığa karşın hızlı ve özenli servisin sırrı yeterli sayıda personel çalıştırmak olsa gerek. Yemeklerinde etsiz çeşitlerinin az oluşu dışında kusuru yok denebilir. Akşam servisini hiç denemedim, ancak akşamları Sakarya'ya gidenlere fazla hitabetmeyebilir.
Afiyet olsun.
GÖKSU RESTAURANT
Bayındır Sokak No: 22 / A Kızılay - ANKARA
tel 312 431 47 27 - 431 22 19

24 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir yerrr ve ben haftanın 4 günü orada yemek yerim personel ve müdürleri çok şeker insanlarrrr mehmet bey sıcacık gülüşüyle sizi karşılıyor ve çok yakışıklııı:)

ÖZGÜR dedi ki...

harika bir yer.güleryüzlü.personel
temiz hijyen,saygın karşılama,saygın uğurlama diyecek söz yok.

Adsız dedi ki...

bence öğleyinden başka akşam da denenmeli enfes ızgaraları balık ve doğu mutfağı bi harika aynen pırrrrrr gibi

Adsız dedi ki...

nenehatun biran önce açılmalı bence kaliteye devam harikasınız

Adsız dedi ki...

merhaba;
güleryüzlü ve ilgili bir personel ve çok lezzetli yemekler, göksu denince ilk akla gelen şeyler bunlar.
herkese tavsiye ediyorum, patlıcan söğürme ile başlayabilirsiniz :)
senem mert

meted dedi ki...

yaklaşık 15 senedir acabalarla gitmediğim tek mekan.her şey çok iyi.yalnız bir ricam kendi web sayfasını görmek istiyoruz.eğer olmaz ise resim şart.afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

obur şubenızi cok merak edıyorum nezaman acılacak

sadeceözgür dedi ki...

google'da arayınca ilk sırada bu haber çıkıyor olsa bile Göksu Restaurant'ın işletmecisi değilim. Sadece yemeklerini seven bir müşteri.

Adsız dedi ki...

Nenehatun şubesi ne zamn açılacak kimse bişey demeyecekmi.merakla bekliyoruz yeni yeri.tabiki yemekleride.!!!

Adsız dedi ki...

nenehatun şubemiz eylül ve ya ekim ayında açılacak

Adsız dedi ki...

yeni yerinin açılış tarihinin her yıl nisan ve eylül ayı olduğu söylenen ama ne zaman açılacağının belli olmadığını düşündüğüm. Kızılayda ki kalitesinin devam ettiği takdirde kızılaydaki gibi olmasa bile nenehatun caddesinde de iş yapabileceğini düşündüğüm mekan.

sadeceözgür dedi ki...

Aldığım duyumlara göre bayram sonrası açılacakmış Nenehatun'daki yeni yer.

Adsız dedi ki...

zaten hep öle diolar önemli günlerden sonra açılıo ama tarih yok ortada ama yinede beklemeye değer

Adsız dedi ki...

öncelikle lokantamız için yapmış olduğunuz yorumlara çok teşekkür ederim.yeni yerimizi açmakta gerçekten biraz geciktik ama bu gecikmenin sebebi sizlere en mükemmeli sunma arzumuzdan kaynaklandı ama inanın muhteşem bir mekan oldu ve tabiki buna ilave olarak menü ve personel eğitimi tamamlandı yani artık ocakta açabiliriz diyoruz.sizlere ve ankaralılara hoş kaliteli hesaplı bu mekenı biran önce açmak dileğiyle saygılar sunarım.göksu restaurant işletme müdürü

Adsız dedi ki...

ocakta açıcaz demişsiniz hafta osnu ankaraya gelmeyi düşünüyorum açıldı mı?

SADECEOZGUR dedi ki...

Bugünlerde Nenehatun caddesindeki mekanda hummalı bir hazırlık göze çarpıyor. Bu haftasonuna açılmış olur mu bilemiyorum tabii. İşletmeciden bilgi gelirse zevkle yayınlarım...

Adsız dedi ki...

İşkembe ve dürüm vb. yenilebilecek yeri açılmış diye duydum. Ama gözümle de görmeden inanamam.

SADECEOZGUR dedi ki...

Gözüm ile gördüm. Gerçekten açılmış dediğiniz bölümü. Henüz gidip denemek kısmet olmadı. Zaten gidip görünce sizler için de fotograflayacağım...

Adsız dedi ki...

evet alt katta işkembe salonu açılmış çorbasını severek içtim ve herşeyiyle yine muhteşem.4 4lük bir yer olacağı şimdiden belli.her zaman ki gibi.

Adsız dedi ki...

fiyatlar nasıl kızılaya göre zamlı mı

Adsız dedi ki...

ben gittim ve bayıldım içerde muhteşem bir atmosfer yaratılmış göksu denince sakaryadaki gibidir diye düşünüyorsunuz ama gidin ve görün inanamayacaksınız ayrıca yemekler aynen kızılaydaki gibi fiyatlar çok uygun personel gayet ilgili başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

Ankara da 1994 yılından beri perakende sektöründe hizmet vermeye başlayan ADAM BİLGİSAYAR LTD ŞTİ hizmet ağını genişleterek iş süreçlerine MYARES restaurant yazılımını da ekleyerek bu alanda da ciddi bir başarı yakalamıştır.
Hızla gelişen teknolojik dünyada her söktörde olduğu gibi restaurant yönetiminde de oluşan önemli kayıpları ve müşteri memnuniyetini kullanıma sunduğu IBM SP 500 dokunmatik ekranlarla daha güvenli daha hızlı sağlamış ve estetik duruşuyla da bu alanda önemli bir yer edinmiştir.
Kuruluşunu yapmış olduğu Göksu Restaurantta bu sistemle çalışmalarını gerçekleştirmektedir.1945 yılından beri kızılay bayındır sokakta bu sektörde hizmet veren,müşteri kalitesini ve memnuniyetini ön plana alarak personel ve sunumunun şıklığı ile Ankara’nın seçkin restaurantlarındandır. Göksu restaurant işletmelerine nenehatun şubesi ile yenisini ekleyerek yine MYARESi seçerek ve bu yazılıma bağlı arka ofis yazılımında MYASOFT çözümüyle işleyişlerine başlamıştır.

Iş hacmini ciddi bir şekilde artıran Göksu Rest.satış terminalleri ve restaurant yönetim teknolojilerinin de katkısıyla, tezgah-ardındaki verimlilik ve hizmet süratinde de belirgin gelişmeler gerçekleşmiştir.
SP 500 dokunmatik ekranlarla çalışmak masa siparişlerinin eksiz ve hızlı bir şekilde mutfağa gitmesini sağlar ve mutfak bölümlerinde mutfak yazıcılarıyla fonksiyonel biçimde çalışır.her siparişin hangi mutfak yazıcısından çıkacağı hangi masaya gönderileceğine kadar detaylar sunar.bu işleyişte müşteri memnuniyetini artırır.masada alınan sipariş için garsonun mutfağa kadar gitmesine gerek kalmaz ayrıca eskiden yürütülen çalışmalarda garson siparişini kalem kağıt kullanarak yapıyordu burada yazılan siparişin doğru bir biçimde de okunmasında ve hazırlanmasında aksaklıklar yaşanıyordu buda bir zaman ve emek kaybıydı ve tabi ki müşteri kaybı.bu sistemle geliştirilen çözüm tüm bunları ortadan kaldırdı.
Hem tezgah önü hem tezgah arkası servis işleyişini hızlandırıcı yemek kalitesini yükseltici ve masa kullanım hacmini artırıcı etkisiyle hem üretkenlik hemde müşteri memnuniyeti üzerinde oldukça önemli etki oluşturmuştur.
500 ü aşkın ürün çeşidiyle siparişlerini müşterilerine hızlı ve doğru biçimde sunmaktadır.Ve personelin müşteri ile daha çok ilgilenmesini sağlamaktadır.SP 500 pos cihazlarının kullanımı müşteri üzerinde de olumlu etki yaratmaktadır.
Tüm mutfak bölümlerinde bağlı bulundukları garson pos cihazına ait siparişlerin ulaştığı mutfak yazıcıları vardır.her şefe içeriklerin pişme süreçlerine bağlı liste ulaşır buna bağlı olarak artan yiyecek kalitesinin bir sonucu olarak yine müşteri memnuniyeti ön plana çıkar yiyeceklerin sıcak olmadığı veya servise yetişmemesi gibi bir durum yaşanmaz.
Alınan siparişle başlangıç ve ana yemek arasında geçen zamanında doğru kullanımına olanak sağlayarak müşterinize daha rahat bir ortam sunmaktadır.
Toplam yeme süresinin hızlanmasının üç önemli sonucu vadır:
• müşterilere mümkün olan en taze yiyecekler en sıcak şekilde servis edilir.
• Toplam sipariş verme süresi net olarak hızlanır.
• Yer bulma olanağı belirgin bir biçimde artar; yoğun zamanlarda neredeyse % 50’ye varan bir oranda.
Günümüz jenerasyonuna ait müşteriler için esneklik daha önemli bir konudur.İnsanlar rahatlamak ve ilgilenilmek isterler. Yine de, zamanlarını kontrol edebilmeyi de isterler. Bu bir ikilem gibi görünebilir. Misafirlerimizin acelesi olduğunda restaurant personelinin müşterinin tam olarak ne kadar zamanı olduğunu anlayabilmesi ve servisi buna göre adapte edebilmesi gerekir. Siparişin mutfağa ivedilikle iletilmesini ve buna ek olarak mutfak ekipmanının en verimli şekilde kullanılmasını sağlayan listelemeye olanak veren teknolojilerin bu sürece büyük katkısı olur.
Programın arka office programı MYASOFT bölümünde ise satınalma, tedarik zinciri, siparişler,satış ciro takibi,ürün listeleri-menü planlama finans-personel işlemleri yapılıyor restaurant raporları alınabiliyor.isterseniz bu işlemleri onlıne olarakta herhangi bir yerden takip etmenizede imkan sağlıyor.
Myasoft Myares sistemi ile yeni menüler,fiyat ayarlamaları ve diğer değişiklikler tüm restaurantlara anında dağılımını gerçekleştirir.bu programda zincir restaurant genelinde veritabanı tutarlılığı sağlamakla kalmaz ayrıca personelin veritabanını tek tek güncelleme olayını da internetle güncelleme sağlayarak ortadan kaldırır hata yapılma riski oluşturtmaz.
Bu yatırımın geri dönüşünde ise çok ciddi getirileri direk görebilirsiniz.yürüyerek mutfağa siparişlerin iletilmesindense doğrudan iletilmesi önemli bir zaman tasarrufu demektir özellikle 5-6 katlı bir restaurantta 1 mutfak sözkonusu ise.Bu sistem daha dayanıklı olmasına şimdi ve uzun vadede daha fazla esneklik sağlamasına bağlı olarakta hesaplıdır.

Adsız dedi ki...

ben 23 yıldır nenehatunda oturuyorum ,15 senedir otelçilik ve lokantacılık deneyimim var.merak ettim arkadaşlarımla beraber mekana gittim,enfes bir yemek ,hoş bir karşılama ,tatlı bir misafirperverlikçok sayılmayacak bir hesap.kelimenin tam anlamı ile on numara.işletme sahibine allah bol kazançlar versin ,herşey için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

HERŞEYİN LEZZETİ NEFİSSS... YILLARDIR GİDERİM, HER ZAMAN MUTLU VE MUTLU AYRILDIM :))) TÜM FORMAL & SAMİMİ MİSAFİRLERİMİ DE İTİNA İLE ORAYA GÖTÜRÜRÜM, BİR KEZ BİLE MAHÇUP ETMEDİLER BENİ :))) BUNCA YILDIR HİZMET VE LEZZETTEN ÖDÜN VERMEDEN ÇALIŞTIKLARI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUMM.